Заміна і ремонт зчеплення автомобіля в Києві

Інтенсивна експлуатація автомобіля з ваговими навантаженнями в першу чергу призводить до прискореного зносу зчеплення двигуна, що призводить до погіршення експлуатаційних характеристик і навіть неможливості використання транспортного засобу, тому ремонт зчеплення коштує в ряду часто проводяться ремонтно-відновлювальних заходів машини. Заміна зчеплення або ремонтні роботи необхідно виконувати тільки в професійному автосервісі, так як вузол має безліч різновидів і модифікацій.
Професійний підхід в ремонті зчеплення авто
Для відновлення нормальних експлуатаційних показників авто потрібно тільки професійний підхід в ремонті зчеплення по ряду факторів:
- Вузол незалежно від модифікації має складну будову, що вимагає при його заміні та ремонті спеціалізованого інструменту та обладнання.
- Ремонт або заміна зчеплення – досить трудомісткий і складний процес, тому що доводиться виконувати розбирання / складання додаткових вузлів, причому часто задіюють спеціалізовані стенди, знімачі і вантажопідйомні механізми.
- Зчеплення працює «в тісному парі» з іншими вузлами силового агрегату, тому часто цей захід комплексного характеру з жорстким контролем і вибраковуванням зношених деталей і установкою нових не тільки зчеплення.
- Зчеплення працює під важкими навантаженнями і в жорстких умовах, тому до нього пред’являються особливі вимоги щодо дотримання нормативів його технічних параметрів. При цьому різні модифікації зчеплення мають свої ТУ, дотримання яких можливо тільки в умовах професійного автосервісу.
Вартість заміни зчеплення
Послуга | Ціна |
---|---|
Заміна зчеплення (комплект) | від 1200 |
Заміна головного циллиндра зчеплення | від 700 |
Заміна робочого циллиндра зчеплення | від 600 |
Заміна вичавного підшипника | від 1200 |
Прокачування контуру зчеплення | від 150 |

Пора ремонтувати зчеплення
Незважаючи на тривалий термін служби вузла, ремонт зчеплення проводять негайно при виникненні відхилень ряду експлуатаційних характеристик авто:
- Пробуксовування зчеплення, яка особливо проявляється при завантаженні машини в плавному розгоні авто з підвищеними оборотами двигуна.
- Чи не повністю віджимається зчеплення (веде), що може бути механічною поломкою збірного вузла.
- Сторонні звуки або підвищена вібрація при залученні зчеплення, що з більшим ступенем імовірності свідчить не тільки про підвищеному виробленню, а про механічній поломці і необхідності заміни.

Варто врахувати, що ремонт зчеплення не може бути відкладений і повинен проводитися в автосервісі, так як вузол працює під великими навантаженнями і з великою частотою обертання, що при подальшій спробі експлуатації може призвести до роздроблення корпусу захисту і вузлів, що працюють в зв’язці.