Ремонт турбін авто в Києві

Турбіна – це той елементів автомобіля, який дуже рідко виходить з ладу через те, що ресурс його виробився. Найчастіше позначається неправильна експлуатація та техобслуговування авто, або несправність криється в самому двигуні. Як показує практика, ремонт турбін в Києві потрібен зазвичай саме в цих випадках. Якщо не усунути причину в короткі терміни, то нова деталь так само вийде з ладу, а тому попередньо в обов’язковому порядку слід проводити діагностику старого турбокомпресора, звернувшись до Центру турбін в Києві, для того, щоб додатково з’ясувати передумови несправності.
Природно, простіше купити нову турбіну, однак відремонтувати її набагато дешевше, переплачувати за нову точно не варто, якщо стару цілком можна відновити. Крім того, справжні фахівці завжди пропонують гарантію на виконані роботи. Окремі деталі турбіни практично не схильні до зносу, а значить, ціна повертається до автовласникові у вигляді економії, якщо виконується ремонт турбокомпресорів.
Вартість ремонту турбін та турбокомпресорів
Послуга | Ціна |
---|---|
Діагностика турбіни | Безкоштовно |
Заміна картриджа турбіни | від 2000 грн. |
Заміна геометрії турбіни | від 2000 грн. |
Встановлення та регулювання актуатора турбіни | від 800 грн. |
Ремонт електронного актуатора | від 1200 грн. |
Ремонт клапана Вестгейта | від 1300 грн. |
Балансування валу | від 1000 грн. |
Основні ознаки несправності турбокомпресора

Для того щоб зрозуміти, скільки коштує ремонт турбіни, важливо знати найпоширеніші причини виходу турбіни з ладу, серед них однією з частих є забруднення мастильного матеріалу в двигуні. Забруднення робочої рідини стає причиною пошкоджень тих деталей, які стикаються один з одним, це може привести до перегріву турбіни.
Загусле масло здатне знизити швидкість роботи комплектуючих і зробити їх важче. Від нагрівання воно утворює нагар і осідає на деталях. Так само поширена така причина виходу турбіни з ладу, як недостатня кількість мастила. У підсумку виходять з ладу підшипники, деформується ротор. Ремонт турбін за ціною в цьому випадку обходиться порівняно недорого. Якщо масла в компресорі недостатньо, то і його складові починають сильно грітися, сповільнюючи охолодження системи в цілому.
Іноді турбіна зношується через вплив сторонніх предметів. До їх числа можна віднести частки металу, пил і забруднення, невеликі камінчики і навіть піщинки. Дрібні предмети виступають як абразив, шліфуючи лопаті турбіни і поступово сточуючи їх. Великі камені здатні зламати компресорне колесо.
Якщо турбіна працює в екстремальних умовах, це теж не може позначитися на ній позитивно. Зупинка двигуна на холостому ходу стає причиною перегріву турбокомпресора, збої в комп’ютерній системі можуть стати причиною збільшення оборотів двигуна, а засмічення фільтрів пошкоджує корпус і підшипники. Якщо замість гумки використовувати герметик для того, щоб підвищити щільність з’єднання, це може привести до того, що склад з часом висохне і розкришиться на частини, обсипаючись на турбіну що призведе до потреби ремонту турбіни.
Поширені причини поломки турбін

Якою буде ціна на ремонт турбін, якщо, здається, недавно встановлений турбокомпресор раптом ламається? Подібне трапляється через те, що масло при попаданні в центр двигуна згоряє через витік. Ще однією причиною є нагнітаюча магістраль, що пропускає повітря, через що згорає збагачена суміш.
Маслопровід турбокомпресора час від часу забруднюється сторонніми включеннями, так само як і зливний маслопровід. Недостатній розгін транспортного засобу спостерігається, якщо має місце несправність системи управління. Корпус турбіни також може тріснути або деформуватися, внаслідок чого лопаті торкаються стінок. Час від часу він може також закоксуватись. Дані причини вважаються найпоширенішими і легко ліквідуються силами справжніх професіоналів за допомогою ремонту або реставрації турбіни.
Етапи ремонту турбіни в нашому автосервісі
Ремонтні роботи, спрямовані на відновлення функціонування турбіни авто, починаються з детального візуального огляду. Далі співробітники сервісного центру дотримуються певних правил, покроково виконуючи конкретні маніпуляції, обов’язкові між етапами зняття/установки турбіни:
- демонтаж з метою проведення діагностики турбіни;
- очищення окремих елементів турбокомпресора за допомогою піскоструминної камери;
- виявлення дефектів, завдяки чому можна виявити ті комплектуючі, які прийшли в непридатність;
- заміна підшипників ковзання і кілець ущільнювачів на нові елементи турбокомпресора;
- балансування, в рамках якого регулюється ротор – тільки після цього фахівці переходять до налаштування колеса компресора;
- складання середнього корпусу з балансуванням картриджа, що дозволяє ліквідувати дисбаланс, який міг утворитися в процесі побудови.
Додатково перевіряється витік масла, після чого проводиться тестування картриджа на стенді в турбосервісі. Це дозволяє виявити вигин вала і прибрати його під час ремонту турбіни.
Переваги співпраці з нашим Турбосервісом
Тільки справжні майстри своєї справи в сервісному центрі здатні надати повний спектр послуг, спрямованих на ремонт турбіни авто в Києві. Вони проведуть повноцінну діагностику, з’ясують причини несправності, замінять необхідні компоненти і проведуть відповідні маніпуляції. Всі роботи виконуються максимально якісно і оперативно.