Ремонт рульових рейок авто в Києві

Рульова рейка служить для перерозподілу сил, що надходять від рульової колонки на колеса. Саме її можна назвати головним компонентом в системі рульового управління. Конструкція її досить проста, однак поява неполадок вимагає негайного втручання. Саме тому рекомендується ні в якому разі не відкладати візит до сервісного центру для того, щоб виконати ремонт рульових рейок в Києві.

Основні ознаки несправності рульової рейки

ремонт рульової рейки авто

Ті фахівці, які на регулярній основі виконують ремонт рульової рейки, можуть перерахувати цілий перелік типових ушкоджень, характерних для цього компонента. До їх числа відносяться:

  • Стук, що виявляється на нерівностях траси;
  • Нетипові вібрації керма під час руху;
  • Тугий хід керма при різкому обертанні;
  • Наявність сторонніх звуків, що виходять імовірно від рейки, особливо на неякісній трасі;
  • Мимовільний рух керма;
  • Люфт;
  • Неможливість повернути кермо в початкове положення;
  • Розбіжність з поворотом коліс.

Вартість ремонту рульової рейки

Послуга Ціна
Діагностика рульової рейки (без розбирання) від 150 грн.
Заміна рульової рейки від 1200 грн.
Ремонт рульової рейки від 1500 грн.
Шліфування вала рульової рейки від 400 грн.
Відновлення корпусу від 2300 грн.
Заміна рульового штока від 400 грн.
Заміна первинного вала від 400 грн.
Гільзовка корпусу рейки від 2300 грн.
Заміна підшипника розподільника від 140 грн.
Заміна гідроциліндра від 200 грн.
Гільзовка корпусу розподільника від 1300 грн.

Причини, які можуть призвести до поломки

реставрація рульової рейки авто

Як правило, найчастіше в маслі поступово утворюються сторонні включення, які далі з робочими рідинами надходять в різні частини вузла, що призводить до зносу стінок. Реставрація рульових рейок частково вирішує цю проблему.

Також можуть сточитися зуби, відновленню вони, звичайно ж, не підлягають, як і в разі поломки. Така проблема характерна для рейок або шестерень.

Зазвичай клапана і інші елементи агрегатів не ремонтують, так як замінити їх набагато простіше і дешевше. Насос ламається через дріфт, якщо кермо протягом тривалого часу залишається в одному і тому ж положенні, а двигун працює на максимальних обертах – це створює граничний тиск у вузлі. В результаті масло не скидається, внаслідок чого робочі поверхні починають перегріватися.

Найстрашнішою несправністю вважається іржавіння рульових механізмів. Як правило, воно утворюється внаслідок поганої герметичності пильовиків. Вони не прикривають рухомі частини після проведення ремонту рульової рейки, а тому їх закріплюють хомутами, щоб забезпечити належну герметичність протягом тривалого терміну. Буває, що вони розриваються з часом, з огляду на особливості клімату, в умовах якого будь-яка гума приходить в непридатність дуже швидко. Під такими пильовиками метал без належної обробки іржавіє через проникнення бруду і вологи, зубчики в результаті поступово заростають нальотом, і шліфуванням його прибрати вже не виходить, доводиться вдаватися до більш кардинальних заходів. Вартість ремонту рульової рейки авто в цьому випадку збільшується і може досягати 4000 грн.

Симптомами наявності іржі є стук в рульовому пристрої і люфт. Через те, що вал в рульовій рейці покривається корозією, може початися протікання, внаслідок чого в один момент виходить з ладу електромеханіка.

Етапи реставрації або ремонту рульової рейки

ремонт кермових рейок автомобіля

В першу чергу, слід звернутися в професійний сервісний центр в Києві, тільки там майстри зможуть провести повноцінну діагностику і далі, грунтуючись на результатах, виявити наявні проблеми та ліквідувати їх у відповідності до певного алгоритму. Ціни на ремонт і реставрацію рульових рейок в Києві можуть варіюватися в залежності від складності, вона прямо залежить від характеру неполадки. Після того, як причина буде визначена, рейку піддають розбору і обробляють спеціальними складами, це дозволяє видалити забруднення і залишки масла. Далі фахівці приступають до токарних робіт і полірування, виготовляють втулки і гільзи корпус рейки.

Наступним етапом є підбір ремкомплекта. Не міняються тільки вали і корпус, все інше підлягає заміні:

  • втулки;
  • кільця;
  • сальники і ін.

Далі майстрам залишається тільки зібрати рульову рейку, відрегулювати її відповідно до заводських характеристиками і встановити на діагностичний стенд.

Після проведення повноцінної перевірки рейку можна встановлювати на автомобіль. Додатково фахівці можуть вдатися до промивання гідропідсилювача і прокачати систему, попередньо заливши свіже масло.

Чому обирають саме наш автосервіс

Важливо розуміти, що зробити ремонт рульової рейки  набагато простіше, ніж купити нову, коштує це набагато дешевше. Дізнатися, скільки коштує реставрація рульової рейки в Києві, можна заздалегідь, після того, як фахівці нашого автосервісу вивчать наявні неполадки.

Багато хто намагається заощадити, виконуючи відновлювальні роботи своїми силами, проте таким чином можна тільки погіршити ситуацію. Саме тому більшість адекватних водіїв вважає за краще звертатися в спеціалізований сервісний центр, де майстри мають відповідну кваліфікацію і використовують сучасне діагностичне обладнання для того, щоб визначити проблему і вирішити її в максимально стислі терміни. На всі відновлювальні роботи дається довгострокова гарантія.