Заміна компресора кондиціонера на автомобілі в Києві

ремонт компресора автокондиціонера

Наш автосервіс спеціалізується на ремонті систем кондиціонування автомобіля в Києві. Одна з поширених проблем в цьому деле- це поломка компресора кондиціонера в автомобілі.

Є різні виходи з цієї проблеми, наприклад заміна компресора кондиціонера на новий або ж ремонт компресора кондиціонера. Одна з цих операцій обов’язково допоможе усунути проблему компресора авто, але не завжди ремонт компресора автомобільного кондиціонера виходить дешевше ніж покупка нового агрегату.

Діагностика і причини поломки компресора кондиціонера

Якщо Ви помітили що при включенні автокондиціонера з’явилися зайві звуки яких не було до цього, або кондиціонер перестав холодити. Наполегливо рекомендуємо Вам звернутися до фахівця з ремонту та обслуговування автокондиціонерів. Надалі це може заощадити Вам пристойну суму грошей на ремонті автокондиціонера.

Найпоширеніша несправність автомобільного кондиціонера – шумить або заклинив компресор. Буває і так, що компресор працює безшумно, не клинить, але вже і не качає. Трапляється, що компресор працює прекрасно, але не герметичний. Рідше трапляються несправності перепускного клапана.

Звуки несправного компресора можна розділити на два типи. Перший – коли заведений мотор і шум при виключенні кондиціонера не пропадає. Це означає, що вийшов з ладу підшипник шківа компресора. Не можна не сказати, що з шумливим підшипником шківа компресора краще не їздити. Детально про цю вельми поширеною проблеми ви можете прочитати в розділі заміна підшипника автокондиціонера в Києві. Набагато гірше, якщо шуми лунають при включенні кондиціонера. Як правило, це невиліковно і, швидше за все, це початок кінця компресора. А гуркіт є наслідок внутрішніх люфтів рухомих частин. У п’яти випадках зі ста кончину компресора може ненадовго відтягнути долівка масла. Але зазвичай все закінчується сумно – заміною компресора в зборі. Найголовніше, помітивши ненормальні шуми з області, де знаходиться компресор кондиціонера, як можна швидше звернутися в спеціалізований сервіс по ремонту автомобільних кондиціонерів в Києві.

Ціни на ремонт компресора автокондиціонера

Послуга Ціна
Заміна підшипника компресора автокондиціонера від 800 грн.
Заміна компресора автокондиціонера від 600 грн.
Заміна муфти компресора від 600 грн.
Заміна шківа компресора кондиціонера від 400 грн.
Ремонт компресора автокондиціонера від 500 грн.

Компресор авто кондиціонера

ремонт компресора автокондиціонування

Для початку давайте спробуємо розібратися, що сталося в системі.

Зруйнований або заклинив компресор в останні години свого життя викинув в систему багато механічних частинок. Це і алюмінієва пудра від завищених поршнів, і шматочки тефлону від поршневих кілець, і сталеві стружки від сепараторів підшипників. Все це, ретельно змішане з маслом, було рознесено потоком фреону по всій системі і щільно утрамбована в усіх куточках і звуженнях трубопроводів і теплообмінників.

Велика частина великих часток затримується фільтрами, розташованими в ресивері-осушувачі.

Навіщо чистка (промивка) системи автокондиціонера

Більш дрібна суспензія проходить далі і осідає в випарнику. Сама «спритна» бруд проходить далі і, завершуючи коло, потрапляє в компресор. «Умираючому» компресора гірше від цього вже не буде, його все одно міняти.

А ось новому, який куплений за великі гроші і повинен зайняти місце вийшов з ладу – це смертельна порція отрути. Картина розподілу продуктів руйнування компресора по системі може дещо змінюватися в залежності від типу системи на конкретному автомобілі, але загальний сенс зводиться до того, що при заміні компресора систему доведеться промивати, і промивати дуже ретельно.

Промивання системи автокондиціонера в Києві складається з двох основних етапів.

  1. По-перше, злиплу і спресовану олійно-алюмінієву суміш треба розчинити.
  2. По-друге, після цього її треба витягти з усіх затишних куточків системи.

Давайте згадаємо, що масло, що знаходиться в системі, що не розчиняється холодоагентом, а тільки перемішується з ним і в такому вигляді циркулює по системі. Тому стаціонарні заправні автоматизовані комплекси, призначені для збору холодоагенту, очищення масла і заправки системи не можуть видалити прилиплу олійно – алюмінієву суміш. Для її розчинення потрібен розчинник, ефективно розчиняє масла. Спирт тут не допоможе, згадайте шкільний досвід з масляним кулькою, плаваючим в спирті.

Що робити? Вихід є! Це спеціальний розчинник R141 або промивка Ацетоном. Він розроблений для очищення подібних систем і активно використовуються спеціалізованими сервісами. R141 відрізняється тим, що дуже добре розчиняє масло та інші домішки, в міру летючий, не отруйний при розумній концентрації, нешкідливий для гуми і неопрену. Хоча найважливіша його особливість полягає в тому, що R141 можна повністю видалити з системи шляхом вакуумування.

Отже, розчинник знайдений! Як тепер з його допомогою промити систему кондиціонера в Києві? Перше, що спадає на думку – це розібрати систему, демонтувати окремі елементи, наливати в них розчинник, базікати-трясти їх, а потім продувати стисненим повітрям. У билинні часи так і надходили. При цьому вартість робіт була дуже високою. Монтаж-демонтаж елементів, величезний витрата дорогого розчинника, заміна одноразових ущільнювачів на роз’єднуваних елементах і величезна ймовірність пошкодження різьбових з’єднань.