Діагностика двигуна авто в Києві

діагностика двигуна авто

У числі послуг, що надаються нашим автосервісом, є комп’ютерна діагностика двигуна. Діагностика двигуна потрібно при купівлі вживаного автомобіля, щоб визначити стан його мотора. Також, діагностика необхідна в разі виникнення будь-яких проблем з двигуном: появи сторонніх шумів або стуків, зменшення потужності, збільшення витрати палива, масла і т.д.

Комплексна комп’ютерна діагностика двигуна дає можливість з упевненістю сказати, в чому конкретно полягає проблема.

Використовуючи сучасне обладнання, досвідчені фахівці нашої Компанії швидко і якісно виконають весь комплекс робіт, пов’язаних з комп’ютерною діагностикою двигуна, встановлять причину несправності і порадять, як цю несправність усунути.

Багато хто вважає, що поломка автомобільних двигунів відбувається завжди несподівано, але це не зовсім так. Адже перед видимим відмовою, вони довго «хворіють». Важливо визначити симптоми на ранній стадії і вирішити проблему з меншими витратами часу і коштів.

Характерні несправності двигуна автомобіля які можна діагностувати

комп'ютерна діагностика двигуна

Коли зношуються робочі поверхні циліндрів, поршнів і кілець, зменшується компресія, падають показники потужності і економічності двигуна. На поверхнях камери згоряння, порушених і клапанах з’являються відкладення нагару, це іноді стає причиною самозаймання суміші та призводить до перебоїв в роботі двигуна.

Практично всі несправності, які, на перший погляд, здаються непередбаченими, можна попередити, якщо стежити за роботою двигуна і усувати неполадки вчасно.

Щоб виявити стуки і встановити причини, що їх викликають, потрібно прогрітий двигун прослухати за допомогою фонендоскопа або зробити комп’ютерну діагностику двигуна.

Наприклад, сильний глухий стукіт у нижній частині блоку, добре прослуховується при різкій зміні оборотів коленвалу, говорить про неприпустиме збільшення зазору в корінних підшипниках.

Якщо стукіт чути в зоні розташування верхнього і нижнього поршневих пальців, значить, збільшилися зазори в шатунних підшипниках.

У передній частині двигуна автомобіля знаходяться приводні ремені. Саме там, досить часто, з’являються непередбачені звуки. Наприклад, свист або дзижчання говорять про можливу несправність генератора, приводу распредвала або водяного насоса. Якщо ці звуки часом переходять в вереск, причиною може бути прослизання ременя, недостатня кількість або відсутність мастила в підшипниках генератора, пріклініваніе водяного насоса. Своєчасна комп’ютерна діагностика двигуна авто може вберегти вас від значних витрат на ремонт.

Причиною стукотів, які можна почути в передній частині двигуна, зазвичай є:

  • знос деталей приводу распредвала;
  • ослаблення кріплення вентилятора, його кожуха або шківа, кришки ременя газорозподільного механізму (ГРМ);
  • ослаблення затяжки болтів, які кріплять генератор;
  • знос підшипників генератора;
  • ослаблення кріплення шківів генератора або вентилятора, іноді і самого клонували;
  • знос підшипників водяного насоса.

Періодичне легке постукування в двигуні, яке посилюється на поворотах, може бути ознакою низького рівня масла або ослаблення кріплень самого двигуна і сполучених з ним елементів, наприклад, приймальні труби, що веде до глушника або корпусу повітряного фільтра. Якщо постукування посилюється при наборі двигуном оборотів, це, скоріше за все, відбувається через збільшених зазорів клапанів, зношених коромисел або погнутих штанг штовхачів клапанів а також зношених штовхачів або зношеного распредвала, несправності клапана або його пружини.

Сильний стук на малих і середніх оборотах, який іноді супроводжує миготіння лампочки тиску масла, в більшості випадків сигналізує про знос вкладишів нижньої головки шатуна або корінних вкладишів.

Якщо лунає гуркіт в двигуні, який працює під навантаженням – можливо, занадто зношені корінні підшипники. Якщо металевий брязкіт чути під час перемикання швидкостей, це цілком може бути наслідком розбовталося маховика. Подібний гуркіт може також вказувати на те, що розбите посадочне отвір шківа або надто зношена шпонкова канавка.

Детонація в двигуні (металеві стуки), яка чутна під час руху на підйом або при прискоренні (іноді і після виключення запалення двигун продовжує робити ривки) – це відбувається в результаті мимовільного (вибухового) загоряння паливної суміші в бензинових двигунах через перегрів. Як правило, причинами детонації є: неправильно відрегульований кут випередження запалювання, бензин з низьким октановим числом, не той тип свічок, який рекомендований заводом-виробником, некоректна робота вакуум-коректора розподільника.

Але не варто плутати детонацію з ударами, які видають іноді поршні під час пуску холодного двигуна. Вони не є небезпечними, але, якщо їх чути при збільшенні оборотів на добре прогрітому двигуні, це говорить про збільшений зазор між поршнями і циліндрами. В такому випадку двигун потрібно розбирати і ремонтувати.

Під час пуску холодного двигуна може лунати стук або навіть гуркіт – це пояснюється тим, що тиск масла збільшується поступово. Причиною може бути або низький рівень масла, або знос масляного насоса або корінних вкладишів. Подібні симптоми спостерігаються, якщо в двигун залили не те масло, яке рекомендовано або неправильно підібрали масляний фільтр.

Іноді, на несправність двигуна вказують нетипові запахи (зробивши діагностику двигуна їх можна знайти). Наприклад, запах олії може відчуватися навіть в салоні, якщо втратила герметичність кришка маслозаливної горловини або пробита прокладка кришки клапанів. При зношеному двигуні може бути забита відкладеннями масла система вентиляції картера. В інших випадках запах масла на прогрітому а / м говорить про сильне зношування двигуна, який занадто димить. В такому випадку двигун починає «брати» багато масла, через чаду.

Багато що можна впізнати по тому, як скоро гасне сигнальна лампочка тиску масла. Якщо вона продовжує горіти після пуску двигуна ще кілька секунд, потрібно в першу чергу перевірити кількість масла в картері двигуна. Якщо воно в нормі, і точно відомо, що залито саме те масло, яке потрібно, то потрібно переконатися в справності датчика тиску масла, потім подивитися, чи працює масляний насос і вже якщо все в порядку, то можливо, вироблені корінні вкладиші.

Досить неприємний вереск, тон якого зростає разом зі збільшенням оборотів двигуна, говорить про можливі несправності в підшипниках водяного насоса або генератора, впускному колекторі або карбюраторі – вони можуть підсмоктуєти повітря. Трапляється також, що, що шестерня стартера після пуску двигуна залишається в зачепленні з зубчастим вінцем маховика.

«Просічка» вихлопних газів, яку добре чутно при прискоренні, відбувається внаслідок пробою вихлопної системи. Іноді, все не так вже й страшно, може просто відійти кріплення приймальної труби і після підтяжки свист пропадає.

Чому за комп’ютерною діагностикою двигуна краще звертатися до нас?

Все вище перераховане, зрозуміло професіоналам. Звичайного автомобіліста виявити несправність при візуальному огляді двигуна, “на слух” – досить важко. Тим більше, неможливо встановити ступінь зносу агрегатів і допустимість подальшої експлуатації автомобіля. Тому, для діагностики двигуна авто, рекомендуємо звертатися до професіоналів.